انصاف عشق...

انصاف عشق....



حرف نزن

فکر کن...

خوشی هایت مال دیگران

غم هایت مال من

خنده هایت مال دیگران

اشک هایت مال من

آرزو هایت مال دیگران

نفرین هایت مال من

خوبی هات مال دیگران

بدی هات مال من

فکر کن...

این است انصاف عشق!!



نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت22:06---29 فروردين 1391
salam webet alii boood movafagh bashi be manam sar bezano nazar bede khoshal misham montazeram by

baran
ساعت16:21---24 فروردين 1391
salam mona joon khoshhal shodam sar zadi

دخترونه
ساعت14:24---23 فروردين 1391
ممنون که بهم سر زدی وبت عالیه اگرم خواستی آمار بازدید از وبت بره بالا اول یه عنوان خوشگل بزاره بعد هر 3 دقیقه یه بار یه مطلب کوچولو بزار تو وبت بعد برو تو مدیریت مطالب پاکش کن بعد دوباره همونو بنویس تا عنوان وبت همیشه تو لیست آپدیت باشه/امیدوارم نظرم به دردت بخوره
پاسخ:لطفا منو لینک کن


hamed
ساعت16:26---22 فروردين 1391
bah bah... salam mona khanoom!

chie?

chera hame dokhiha az a vagheiatha farar mikonan?

oon harfet ham dar morede khanooma boode... nemidoonesti bedoon...

dar zemn taghlid ham nakon khanoomi...

choon taghlid kare meimoone...

hehehehehehehehehehe......پاسخ:بیبین بچه جون اینی که گفتم راجب پسرا بود من اگه بیوفتم رودور حال گیری حال میگیرم حسابی به طوری که ببخشید ولی به ککه خوردن میوفتی عزیزم پس با من کل کل نکن گوگولی


علی
ساعت16:14---22 فروردين 1391
ممنون از اینکه منو قابل دونستید و به وبلاگم سر زدید شما هم وبلاگ خوبی دارید......پاسخ:سلام مرسی بهم سر زدی منولینک کن با اسم عاشق محمد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:,

] [ 19:49 ] [ MONA** ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه